glibc vs. libc5

Michal Hajek hajek1 na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Únor 19 08:42:38 CET 1999

Ahojda,
muzete mi nekdo strucne popsat k cemu je dobry
subj. ?
Nejsem programamtor, me znalosti konci nekde na
urovni toho, ze po napsani programu je potreba ho
prelozit do jakehosi strojoveho kodu, a o to se
stara prekladac nebo tak neco. Nicmene vsude se
setkavam s vetami typu...tohle musis prekompilovat
s pomoci toho a toho, na siti jsou adresare
/glibc/*.rpm nebo /libc5/*.rpm . Staci mi, kdyz se
dozvim jak
se mam rozhodovat mezi takovymito adresari, kdyz
obsahuji rpm stejneho jmena. Vrele diky za info.
Michal