Nezvlada Linux, aplikace nebo neco jineho???

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Únor 19 12:12:15 CET 1999

> Dobry den,
>     zjistil jsem zajimavou vec. Mam TCP daemona, ktery ma otevreny
>     urcity port. Na ten smeruje
> nekolik zadosti o otevreni tohoto portu.
> Pokud se to podari je predana kraticka informace, mela by se vejit
> do jednoho paketu a spojeni je zavreno. Problem je, ze tech zadosti
> je naprosto bezne nekolik desitek za sec., ale v kritickem pripade i
> nekolik stovek.
>  Ve vyslednem efektu se to vse
> po nejakem case dostane do stavu, kdy
> telnet na tento port pise pouze Trying 127.0.0.1... a veskera
> [...]

Ja nevim, zda by nepomohlo pohrat si s backlogem (man listen);
odzkousejte to nastavit na co nejvetsi hodnotu (nebo naopak na co
nejmensi). Je mozne, ze by se nekde odfiltrovavaly packety oznamujici
"connection refused"? (To uz nejspis blbe kecam.)
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz