Nezvlada Linux, aplikace nebo neco jineho???

Radek Kanovsky radekk na uh.cz
Pátek Únor 19 16:54:12 CET 1999

On Fri, 19 Feb 1999, Petr Novotny wrote:

> Ja nevim, zda by nepomohlo pohrat si s backlogem (man listen);
> odzkousejte to nastavit na co nejvetsi hodnotu (nebo naopak na co
> nejmensi). Je mozne, ze by se nekde odfiltrovavaly packety oznamujici
> "connection refused"? (To uz nejspis blbe kecam.)

Mne se neco podobneho stavalo u POP serveru.
Hlasil se na nej nejaky automat na NT, ktery
spoustel naraz asi 100 popclientu. Bylo to na lince
33,6 a ti klienti byli spartakiadne skoleni,
takze posilali pakety v uhlednych formacich.
Obcas tim obalamutili kernel, ktery si myslel,
ze se jedna o syn flood attack.
Dusledek byl podobny, jako vyse uvedeny.
[Kernel 2.0.36, libc5 system]

POP server ted nespoustim z inetd ale pres tcpserver.
Od te doby to nevytuhlo.

Zdravi

Radek Kanovsky, rk na uh.cz