Zas****y KDE (delsi)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pátek Únor 19 12:54:26 CET 1999

kdyz uz se tak skvele hadate, mrknete se na http://www.eit.de a projekt
Easy Linux
pak si muzeme povidat o tom co je jak hrozne a co je lepsi do kanclu
sekretarce
nelibi se mi tento projekt z prosteho duvodu, xka pouzivam jen kvuli SO,
netscape a ICQ a vse si radsi konfiguruju sam pres ty textovy soubory,
ktery vim kde hledat
na druhou stanu ten projekt mozna nakloni radu M$ uzivatelu aby opravdu
zacali pouzivat linux a potom uz je jen otazka casu, kdy se stane
nejuzivanejsi platformou na domacich stanicich
Windows like vizualizace proste neni pro mne, ale lide dnes s nicim
jinym poradne nepracuji (myslim tim obycejne lidi co delaji v kanclech,
maji pocitac doma, hraji si hry atd, ne nadsence pro system,
programovani aj.)

no ale pridal neco do ty vasi valky GNOME a KDE sou pametozrouti,
AfterStep uz o neco min pouzivam fvwm2 protoze kdybych si na 56megach
pameti pusti KDE(ci GNOME) a SO5 tak si uvarim kafe nez mi to
nabehne(nebo spis nez to na chvilku prestane swapowat) a taky proto, ze
fvwm2 je jednoduchy a me se to libi(je to jen muj nazor ale stoji si za
nim)
--

							= lenin =
proste lenin