Podvojne ucetnictvi pod LINUXem.

Nathan L. Cutler livingston na iol.cz
Sobota Únor 20 09:26:08 CET 1999

On Thu, Feb 18, 1999 at 09:12:26PM +0100, Frantisek Sousedik wrote:
> Prosim pana "Nathan L. Cutler" aby se mi ozval
> primo na muj e-mail fsousedik na atlas.cz.
> Mam zajem o nabizeny balik pro ucetnictvi.
> Omlouvam se, ze pouzivam tuto cestu, ale
> v konferenci pouzita adresa livingston na pha.pvtnet.cz
> je nepristupna

Vazeny pane Sousedik, vazena konference,

vitam vas pripadny zajem o SW balik mdebs (The Minimalistic Double-Entry
Bookkeeping System). Podrobnejsi rozpravy rad povedu prostrednictvim
soukromeho mailu.

Muj nynejsi email je livingston na iol.cz a novy homepage mdebsu je (nebo by melo
byt v nejblizsi dobe) http://www.iol.cz/livingston/mdebs/

Pracuji na nove verzi mdebsu, ale zatim se zda, ze jsem jediny, kdo jakoukoliv
verzi tohoto SW pouziva. Z tohoto duvodu testovani kazde nove verze trva
zhruba jeden (fiskalni) rok.

S pozdravem
Nathan L. Cutler