Podvojne ucetnictvi pod LINUXem - CORRECTION

Nathan L. Cutler livingston na iol.cz
Sobota Únor 20 11:05:24 CET 1999

On Thu, Feb 18, 1999 at 09:12:26PM +0100, Frantisek Sousedik wrote:
> Prosim pana "Nathan L. Cutler" aby se mi ozval
> primo na muj e-mail fsousedik na atlas.cz.
> Mam zajem o nabizeny balik pro ucetnictvi.
> Omlouvam se, ze pouzivam tuto cestu, ale
> v konferenci pouzita adresa livingston na pha.pvtnet.cz
> je nepristupna

Omlouvam se, spravny URL mdebs je

	http://web.iol.cz/livingston/mdebs/

V nejblizsich dnech by tam mel byt verze 0.01 (BETA), kterou jiz delsi dobu
pouzivam (avsak netvrdim, ze je dokonala a ze nema svoje mouchy). Verze 0.02
je ALPHA.

Podotykam, ze jsou pouze zdrojaky, k jejichz kompilaci je treba mit funkcni
instalaci PostgreSQL a developerske prostredi, tj. gcc, libpgsql, libreadline
(vcetne header files) a nejspis i bison a flex. Ja pouzivam zatim PostgreSQL
verzi 6.2.1, s novejsimi verzemi jsem zatim nerozchodil kompilaci (s
debianovskymi baliky postgresql-6.3.2-8 a libpgsql-6.3.2-8 to hlasi
/usr/lib/libpq.so: undefined reference to `crypt' - nevite nekdo, co s tim?
Samozrejme, ze zadna funkce `crypt' nepouzivam a ani me nezajima...)

Dalsi diskuse na tema mdebs nejspis patri do soukromeho mailu, nerad bych
dal zatezoval jiz skoro neunosne zatezovanou konferenci.

Nathan L. Cutler