POLEMIKA: Clanky o Linuxu

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Únor 20 18:31:48 CET 1999

Ahoj,
> ano, ja. nainstaloval jsem a bezi to uz asi rok. za tu instalaci jsem
> tenkrat chtel asi polovinu toho co za instalaci druheho linux serveru.
> nerikam kolik, to se v teto konferenci nedela, ale 200 to urcite nebyly (to
> by me nestalo ani za to vyjit z domu).
>
> takze jsem dukazem, ze to jde i u jinych systemu (a naklady na nw jsou
> podstatne nizsi - na instalaci, samozrejme).

Prave, zminujes instalaci ... ale ja myslim celkovy chod ... ten linux u
te organizace, co jsem ho tam nainstaloval bezi od te doby co jsem ho
nainstaloval a nikdo na nej ani nehrab (co se tyce administrace)
Pochybuju, ze je to tak s tema NT. :) (a pochybuju uz kvuli tomu, ze
mi hodne znamych rikalo, ze je preinstalovavaj' tak jednou za 2 mesice)

S pozdravem
                 Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
  Hledam divku, ktera dokaze nakonfigurovat
         sendmail a neni jenom .jpg