POLEMIKA: Clanky o Linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Sobota Únor 20 16:00:20 CET 1999

Sat, Feb 20, 1999 ve 01:12:23AM +0100 Michal Safranek napsal:
| Zdravim,
|
| Muze mi nekdo tvrdit to same o NT ? Ukazte mi na nej prstem !

ano, ja. nainstaloval jsem a bezi to uz asi rok. za tu instalaci jsem
tenkrat chtel asi polovinu toho co za instalaci druheho linux serveru.
nerikam kolik, to se v teto konferenci nedela, ale 200 to urcite nebyly (to
by me nestalo ani za to vyjit z domu).

takze jsem dukazem, ze to jde i u jinych systemu (a naklady na nw jsou
podstatne nizsi - na instalaci, samozrejme).

S pozdravem

       milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."