problem ses startem linuxu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Únor 20 19:38:12 CET 1999

Dne 20. 2. 1999 Michal Spacek napsal:

> Ono bude asi problem v necem jinem
> spustil jsem rescue mod z instalacniho cd
> primontoval si linuxovy disk
> a pri vypisu ls-l
> mi to pise

> drwxr-xr-x 2 0   0       21504 Feb 20 12:33 dev
> ---------- 1 0   0           0 Fev 20 12:34 etc
> to znaci ze tam /etc vubec neni??

Ne. To znaci, ze tam /etc je, ale nema zadna prava. Jenze mam pocit, ze je
to asi nejake nabourane, kdyz u nej neni ani d jako directory.

> co s tim -  reinstall linuxu

Nejdriv asi zkontrolovat filesystem. Pak, pokud bude /etc/ znicene, znovu
vytvorit a nebo opravdu reainstalovat.

> a jak se to muze stat???

Domnivam se, ze nejakou havarii disku (resp. filesystemu).

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz