problem se sitovkou

Michal Hajek mhaj3478 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Únor 20 19:32:57 CET 1999

Ahojda, po kompilaci a nabootovani noveho jadra
2.2.1 mi prestala chodit sitovka, tedy v tom
smyslu, ze se nemohu dostat na sit.
Pri bootu je sitovka detekovana, domnivam se ze se
spravnym irq, spravnym ovladacem. Nasledne se
vypise using dhcp for eth0...fail
Pokud zadam po zalogovani jako root
ifup eth0, opet to same, using dhcp eth0...fail
Pritom sit vypada v poradku (z w98 se na ni
dostanu).Pred upgradem jadra
jsem cetl dokumentaci, psali tam cosi o upgradu
dhcp, tak jsem ho upgradnul na nejakou 2,0b1
verzi. Muzete mi prosim poradit co s tim, co mam
vyzkusit, kam se podivat...
zkousel jsem network administrators guide, ale
moudry z toho nejsem.
Dekuji za rady..zdravi Michal