problem se sitovkou

Stanislav Visnovsky svis4507 na mail.kolej.mff.cuni.cz
Sobota Únor 20 21:24:00 CET 1999

On Sat, 20 Feb 1999, Michal Hajek wrote:

> [...]
> smyslu, ze se nemohu dostat na sit.
> Pri bootu je sitovka detekovana, domnivam se ze se
> spravnym irq, spravnym ovladacem. Nasledne se
> vypise using dhcp for eth0...fail
> Pokud zadam po zalogovani jako root
> ifup eth0, opet to same, using dhcp eth0...fail
> Pritom sit vypada v poradku (z w98 se na ni
> dostanu).Pred upgradem jadra
> jsem cetl dokumentaci, psali tam cosi o upgradu
> dhcp, tak jsem ho upgradnul na nejakou 2,0b1
> verzi. Muzete mi prosim poradit co s tim, co mam
> vyzkusit, kam se podivat...
> zkousel jsem network administrators guide, ale

Predpokladam, ze se jedna o RedHat. Mel jsem stejne problemy (RedHat 5.2),
vyresil je upgrade baliku, ktere jsou v RedHat-5.2/updates/kernel-2.2.
Dle vseho je problem v initscripts. DHCP funguje, kdyz se pouzije rucne.

Doufam, ze to pomuze.

Stano