je GPL v Ceske Republice neplatna?

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Neděle Únor 21 20:19:30 CET 1999

On 19 Feb 1999, Vladimir Michl wrote:

> Tj. Pokud autor programu je american a vyda program pod GPL, pak i
> v Ceske Republice se, v pripade sporu, bude soud ridit americkymi zakony,
> takze GPL bude normalne fungovat.

Cesky autorsky zakon:

par.11   (2) Na dilo, ktere bylo vydano soucasne na uzemi Ceske republiky
         i jinde, hledi se jako na dilo vydane v Ceske republice; za
         soucasne vydani dila se povazuje vydani v rozpeti nejvyse 30 dnu.

Rekneme: nazvu-li upload na verejne FTP vydanim dila, cesky zakon se
aplikuje, kdyz to FTP ma v CR mirror, ktery to do 30 dni stihne
zmirrorovat.

Ale treba se to takhle neda vykladat...

  Milan Kopacka