Unauthorized remote IP address - pokracujici souboj s pripojeni k isp z linuxu :)

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Únor 21 21:14:09 CET 1999

On 21 Feb 99, at 18:52, zdenek nemec wrote:

> zdravim,
>
> dekuji za napad pridat do options name jmeno - uz se to trochu pohlo -
> bohuzel ne moc sice se uz prihlasim ale stejne to zhebne (musel jsem jeste
> dat do chap secrets nasledujici:
>
> jmeno        *            heslo
> *                jmeno    heslo
>
> jinak to hlasilo not found chap auth)
> ja uz nevim co to pomne proboha chce

Nesledoval jsem to od zacatku, ale nepatri nakonec radku jeste
hvezdicka, nebo IP adresa? Hvezdicka by asi stacila.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.