Unauthorized remote IP address - pokracujici souboj s pripojeni k isp z linuxu :)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Únor 21 22:12:53 CET 1999

Dne 21. 2. 1999 Dan Ohnesorg, admin of POWER napsal:

> Nesledoval jsem to od zacatku, ale nepatri nakonec radku jeste
> hvezdicka, nebo IP adresa? Hvezdicka by asi stacila.

Ja osobne ji u PAPu nemam a funguje to. V PPP-HOWTO se take neuvadi.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz