Unauthorized remote IP address - pokracujici souboj s pripojeni k isp z linuxu :)

Ing. Tomas Drajsajtl tdr na digitus.cz
Pondělí Únor 22 08:01:31 CET 1999

> Ja osobne ji u PAPu nemam a funguje to. V PPP-HOWTO se take neuvadi.

Jasne, u PAPu byt nemusi, jenze tu sla diskuse o chap-secrets, kde mi to
bez hvezdicky na konci nechodilo (jmeno * heslo *)

                                                Ing. Tomas Drajsajtl
                                                   tdr na digitus.cz
                                                  admin of DIGITUS