RH5.2 a fax (drive FAX a RH5.2)

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Únor 22 14:27:30 CET 1999

Skutečně někdo opdovídal ve smyslu serveru/klienta spolupracujícího s MS
Exchange resp Outlook?!

Ničeho takového jsem si nevšiml. A docela bych si také rád přečetl, neboť mám
zákazníka, kde bych potřeboval nasadit na Linux faxový server, který by mi
umožňoval vazbu na poštovní služby Windows == funkčnější náhradu za MSFax.

Slávek.