RH5.2 a fax (drive FAX a RH5.2)

Ing. Tomas Drajsajtl tdr na digitus.cz
Pondělí Únor 22 19:04:23 CET 1999

On 22 Feb 1999, Slavek Banko  , axis wrote:
> Skutečně někdo opdovídal ve smyslu serveru/klienta spolupracujícího s MS
> Exchange resp Outlook?!
>
> Ničeho takového jsem si nevšiml. A docela bych si také rád přečetl, neboť mám
> zákazníka, kde bych potřeboval nasadit na Linux faxový server, který by mi
> umožňoval vazbu na poštovní služby Windows == funkčnější náhradu za MSFax.

Neni to ani tyden, co se tu vedla diskuse na toto tema. Takze znova.
Podle me nejlepsi faxovy server pro Linux je hylafax, snad je rovnou
soucasti RH 5.2 (mam 5.1 i s nim), na ktery se da napojit odkudkoliv i
pres Inet. Win95/NT klient pro hylafax se pak da najit na
http://www.transcom.de/whfc/
Tecka.

                                                Ing. Tomas Drajsajtl
                                                   tdr na digitus.cz