Nezvlada Linux, aplikace nebo neco jineho???

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Únor 22 20:03:42 CET 1999

Dne 22. 2. 1999 Jan Kasprzak napsal:

> Michal Krause wrote:
> : > 	Jo, o tomhle se diskutovalo na linux-kernel. Jedna z namitek byla,
> : > ze autor nepochopil pouziti hodinoveho algoritmu pro vyber swapovatelne
> : > stranky. V podstate zaver byl ten (a Alan Cox ho zopakoval napriklad
> : > ve sve prednasce na Exponetu), ze FreeBSD ma rychlejsi VM system pri
> : > velke zatezi (prave diky swapovatelnosti strankovych tabulek), ale Linux
> : > je rychlejsi pri typicke zatezi pracovni stanice a ma rychlejsi sit.
> :
> [...]

No a neni pak spis vyssi vykon prave na stanici, kde je bezne, ze bezi
nekolik velikych programu, ktere se pri delsi necinosti postupne
odswapuji?

BTW ty strankove tabulky popisuji, kteremu procesu patri jaka pamet?

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz