instalace RH bez rebootu

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 22 21:38:20 CET 1999

Michal Krause wrote:
> To nevim (spise ne), ale okynkove instalovat baliky muzete pomoci programu
> glint pod Xama, a asi tak pred dvemi nebo tremi mesici se tady vedla debata
> o nejakem jinem programu, ktery to same umel na konzoli. Uz jsem zapomnel,
> jak se jmenoval, ale v archivu to urcite najdete...

co treba pouzit Midnight Commander
akorat pokud budou problemy se zobrazovanim obsahu package, tak nejspis
bude nutne zde na konferenci najit jak se to opravuje
btw. ja mel problem s MC a rpm taky na debianu tak sem tam nahodil MC ze
slacku a jede bez problemu (zajimave je ze je to naprosto stejna verze)
ten problem se tyka toho ze nektere verze mc maji spatne udelany script
pro rpmvfs takze nezobrazuji obsah(tim myslim soubory a jejich
strukturu, tj. kam se nakopiruji) toho baliku, ale instalovat to de v
pohode
--

							= lenin =
proste lenin