instalace RH bez rebootu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Únor 22 21:53:20 CET 1999

Dne 22. 2. 1999 Vladymyr Iljyc Lenin napsal:

> co treba pouzit Midnight Commander
> akorat pokud budou problemy se zobrazovanim obsahu package, tak nejspis
> bude nutne zde na konferenci najit jak se to opravuje
[...]

Midnight je sice fine, kdyz potrebujete neco vyextrahovat nebo si prohlednout
rpm balik apod. Jenze tazatel chtel neco, co mu umozni instalovat baliky
podobne jako instalator RH, coz Midnight urcite neni...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz