Apache a BlocReferer

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 22 21:50:10 CET 1999

Leos Bitto wrote:
> Krasna odpoved, bohuzel uplne na na jinou otazku nez byla polozena.

mohu vedet proc? odpoved byla spravna na danou otazku
co se tyce toho kdyby pistupovaly pres transparent proxy, tak jsem si
nebyl jist a taky jsem to uvedl.

> Fungovat by to mohlo takhle:
> SetEnvIfNoCase Referer ^http://ten.cizi.server go_away
> <Directory /home/httpd/html/nejaky/adresar>
> order allow,deny
> allow from all
> deny from env=go_away
> </Directory>

resi tohle pristup pres tu transproxy (tj. kdyz ta firma co krade
stranky, bude mit po ceste k firme, kterou chceme ochranit proxy
(samozrejme spolecnout pro vice domen)?)
zajima me to protoze, je mozne ze to v budoucnu budu potrebovat.
--

							= lenin =
proste lenin