Apache a BlocReferer

Pondělí Únor 22 23:03:18 CET 1999

Vladymyr Iljyc Lenin (J.Micka na sh.cvut.cz) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: > Krasna odpoved, bohuzel uplne na na jinou otazku nez byla polozena.
:
: mohu vedet proc? odpoved byla spravna na danou otazku
: co se tyce toho kdyby pistupovaly pres transparent proxy, tak jsem si
: nebyl jist a taky jsem to uvedl.

Ne, odpoved spravna nebyla. Skoro se mi az chce rict ze byla uplne zcestna.
Uvedomte si prosim ze k tomu serveru nepristupuje ten zlodejsky server sam
o sobe, ale primo klienti! Jedine jak muzete korektne zabranit tomu o co tu
jde je sledovat hlavicku Referer, jinak to vazne nejde.

: > Fungovat by to mohlo takhle:
: > SetEnvIfNoCase Referer ^http://ten.cizi.server go_away
: > <Directory /home/httpd/html/nejaky/adresar>
: > order allow,deny
: > allow from all
: > deny from env=go_away
: > </Directory>
:
: resi tohle pristup pres tu transproxy (tj. kdyz ta firma co krade
: stranky, bude mit po ceste k firme, kterou chceme ochranit proxy
: (samozrejme spolecnout pro vice domen)?)
: zajima me to protoze, je mozne ze to v budoucnu budu potrebovat.

Prosim prectete si nejdriv puvodni otazku, pak z dokumentace Apache co
dela SetEnvIfNoCase a pak uz to musi byt jasne.

Leos Bitto