Smart linking u linkeru ld?

Úterý Únor 23 11:27:23 CET 1999

On 23 Feb 1999, Radim Halir wrote:

> Jak na to? Zatim mne napadlo pouze reseni, kdy ze vsech *.o vytvorim
> pomoci ar nejakou knihovnu (libmy.a) a pak zadam neco jako:
> gcc -o exename -L. -lmy -lother_libs
> Zna nekdo lepsi reseni? Ruzne optimalizacni flagy, zda se, nepomahaji.

To je to spravne reseni. Pokud ovsem neni zadouci, aby jeste objecty
rozebral na kousky a vyhazel z nich nepouzite funkce, coz pochybuji, ze
bude schopen delat.

Po pravde receno by mi pripadalo divne, kdyby linker svevolne vyhazel
nejake objecty, ktere jsem mu *explicitne* vyjmenoval.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"