PC XT jako X-terminal

Capek Daniel xcapek01 na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Únor 23 11:35:30 CET 1999

Mam linuxovy server a zustalo mi stare pc.
Je to pouze XT s 512kB pameti a herkules grafikou, nema to HD, jen DD 3,5"
mechaniku ale je to cele vestavene v klavesnici a stale to funguje.
Mam v tom sitovku s Boot Epromkou, drive jsem to pouzival jako dosovou
stanici k novellovemu serveru.

Ted bych rad jestli by na tom sly provozovat X-windows.

Takze potrebuju vedet jak to po siti nabutovat z linuxove serveru (to snad
najdu v how-to) ale hlavne jestli existuje a kde neco co na tom dokaze
rozjet X-windows. Je ale mi jasny ze si nemuzu moc vyskakovat, www prohlizec
se spoustou grafiky na tom tezko pustim ale par jednoduchych oken s tlacitky
by snad slo ... (a jen jeden font ;-)

Poradte prosim
        s diky Dan