PC XT jako X-terminal

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Únor 23 12:19:24 CET 1999

> Je to pouze XT s 512kB pameti a herkules grafikou, nema to HD, jen DD 3,5"
> mechaniku ale je to cele vestavene v klavesnici a stale to > Ted

[...]

> bych rad jestli by na tom sly provozovat X-windows.

Kdyz nebudu brat v uvahu pametove naroky Iksek (X), tak by to jako cista
teorie mohlo fungovat. Na XT jsem linux rozjel (viz archiv - asi tyden
zpatky) a na Herculesu jsem Xka taky rozchodil (jenze ta Herka byla v
Pentiu :-)).
Kvuli nedostatku pameti to ale asi urcite nepobezi dohromady, leda by
negdo zkusil udelat hodne moc odlehcenou verzi X a takovej se asi jeste
nenasel :-)

Dave