Cestina v novem rxvt? (dlouhe)

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 23 18:49:58 CET 1999

On 23 Feb 1999 10:22:58 +0100, Radim Halir wrote:

: Co tedy navrhuji a co bych prosil posoudit:
: ve funkci IMInstantiateCallback definovane v src/command.c:
: 1) radek 3459: if ((p = XSetLocaleModifiers("")) != NULL && *p)
:    zmenit na: if ((p = XSetLocaleModifiers("@im=none")) != NULL && *p)
: 2) radek 3504: strcpy(tmp, (rs[Rs_preeditType] ? rs[Rs_preeditType] : "OverTheSpot"));
:    zmenit na: strcpy(tmp, (rs[Rs_preeditType] ? rs[Rs_preeditType] : "Root"));
: Po techto upravach funguje cestina vcetne kompozic k me plne spokojenosti.

Takze: ako som pisal v privatnom maile, mrkol som sa
do 2.6.PRE1, kde mrtve klavesy chodia bez najmensich
problemov. Zrejme Vas to prilis neprekvapi, ale oba
riadky su tam tak, ako ich navrhujete zmenit.

Autor sa zrejme rozhodol na poslednu chvilu (grrr)
dat do poriadku podporu Japoncov a spol. Netusim, ci
to ide urobit tak, aby slo oboje naraz len podla
nastaveneho locale. Nasli ste nejaky sposob, ako
prinutit mrtve klavesy k funkcii iba zmenou XMODIFIERS
alebo nejakych resources? Ak ano, tak to treba
zdokumentovat, pokial nie, tak ho treba prinutit
zmenit to naspat. V kazdom pripade mu to aj
s popisom, ako problem reprodukovat, poslite
(ja som komunikoval s Geoffom Wingom, gcw na pobox.com).

Zdravi
--
				Stano