Cestina v novem rxvt? (dlouhe)

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 24 00:52:29 CET 1999

 Resim ted podobny problem v editoru Vim (gui verzi) a v knihovne fltk...

: IMHO v tom, ze v rxvt, kdyz neni pozadovana zadna specialni input metoda
: (tj. kdyz rs[Rs_inputMethod] == NULL), vola se (na radku 3459)
: XSetLocaleModifiers(""), ktery neuspeje. V xjedu se misto toho vola
: XSetLocaleModifiers("@im=none"), ktery uspeje. V obou pripadech se jeste
: pote, pokud toto volani neuspeje, vola XSetLocaleModifiers("") a teprve kdyz
: ani toto volani neuspeje, vraci se chyba. Takze to je prvni rozdil...

 Nestacilo by export XMODIFIERS="@im=none" v shellu? Zkousel jsem to a zda se,
ze to funguje.

: je mozne zadat pozadovany styl pomoci resources, ale proc nezmenit ten
: default, navic kdyz IMHO "Root" je mnohem jednodussi nez "OverTheSpot"
: ci "OffTheSpot"? Mj. nevite nekdo, co tyhle tri moznosti vlastne
: nabizeji a kdy je dobre pouzivat neco jineho nez "Root"?

: Co tedy navrhuji a co bych prosil posoudit:
: ve funkci IMInstantiateCallback definovane v src/command.c:
: 1) radek 3459: if ((p = XSetLocaleModifiers("")) != NULL && *p)
:    zmenit na: if ((p = XSetLocaleModifiers("@im=none")) != NULL && *p)

 Viz o neco vyse...

: 2) radek 3504: strcpy(tmp, (rs[Rs_preeditType] ? rs[Rs_preeditType] : "OverTheSpot"));
:    zmenit na: strcpy(tmp, (rs[Rs_preeditType] ? rs[Rs_preeditType] : "Root"));

 Tohle jsem upravil taky (i kdyz trosku na jinem miste)...

 K tomu je jeste treba ve Vimu na spravne misto pridat XFilterEvent...
Ale ted problem: Ackoli jsem tohle vsechno udelal, tak dead-keys funguji, abych
tak rekl, obcas. Nekdy spustim iXy a ve Vim dead-keys okamzite funguji, kdyz
ne, tak po spusteni dalsich trech instanci Vimu uz fungovat zacnou (zatim to
tak vzdycky bylo)... Vyse uvedenym zpusobem upraveny rxvt se nainicializuje
spravne vzdycky (mimochodem, zkousel jsem to opravit i podle bodu 1).
 V cem muze byt problem? Vsechno jsem opsal :-)

 Jeste bych mel maly (zacatecnicky) dotaz na vytvareni xic.
Musi mit kazde okno svoje vlastni xic nebo vsechna okna mohou sdilet
jednu xic? A v pripade, ze druha moznost je spravna, musim tomu oknu nejakym
zpusobem oznamit, ktera je jeho xic nebo staci, kdyz budu jedinou xic predavat
do XmbLookupString?

 Predem diky za vsechny odpovedi.

:     nestastne), grafiku, menatka, pixmapy na pozadi a podobne. Resources
:     (v ~/.Xdefaults) a logovani do utmp/wtmp je zachovano. Vysledny
:     kod ma velikost 65028+912+9492=75432 bytu (text+data+bss). Kdyby o to
:     mel nekdo zajem, dejte vedet.
 Nevim, cim to je, nic jsem nerusil, akorat jsem spustil
./configure --enable-xim a make a vysledny rxvt ma 72532 bytu...

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat