Ducharina pri ugradu RH5.0 na RH5.2 - vyreseno

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Úterý Únor 23 21:36:54 CET 1999

Dekuji vsem, kdoz se timto zajimavym problemem zabyvali. V tuto chvili
jsem nucen (a velmi rad to delam :) ) oznamit, ze problem je vyresen.
Mohla za to - sitova karta.

Ano, skutecne. Bylat' to ma chyba, ze jsem byl nedusledny, a z puvodniho
serveru vytahl jen jednu kartu, bohuzel tu spatnou. (Myslim, ze jsem
puvodne tvrdil, ze jsem z neho bral obe dve - neumyslne jsem balamutil, a
to i sam sebe :); v tom novem uz jsem jednu mel).

Zajimave je, ze vsechny tri zucastnene kartou jsou vicemene identicke (az
na rozsliseni Vortex/Boomerang) 3COMky. Stejne tak zajimave je, ze tzv.
"spatna" karta v puvodnim serveru bez problemu fungovala. Jeste
zajimavejsi vsak je, jak se chovala tato "spatna" po preneseni do noveho
serveru. Kdyby nepracovala vubec, no budiz, rekl bych. Ale ona fungovala,
prijimala veskere packety, byla schopna i pingovat s libovolne velkymi
packety (i takova zverstva, jako velikost 32kB jsem zkousel). Jen presto
jaxi neodchazela posta a newebil Web....(???)

No nic, kdybych mel "stastnejsi ruku", a one noci vzal ze stareho serveru
tu druhou kartu, usetril bych si hodiny ponureho badani. Na druhou stranu,
zase bych nezjistil takovouto "zajimavost", ktera me i v tuto chvili
neprestava prekvapovat...
...ale hlavne ze ta druha chodi, jak ma; to je pro me nyni prvorade :)

Takze tak.

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.