Ducharina pri ugradu RH5.0 na RH5.2 (?)

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Únor 22 10:14:06 CET 1999

Lukas Horalek wrote:
> Opravdu je to 'osklive'? Jak rikam, RH5.0 a RH5.2 by se v mnoha smerech
> daly (IMHO) prohlasovat za identicke. A kdyz uz zkompiluji prislusny
> program/daemon (httpd,named, sendmail), je opravdu tak nelidske nekolik
> mesicu po uspesnem pouziti vzit tento kompilat a prenest jej (vcetne
> prislusnych konfiguraku) na novy stroj? To mam radeji konfiguraky smazat a
> vymyslet je znova?
No, zas tak kriticky jsem to nemyslel, akorat clovek musi presne vedet,
co dela. RH5.0 a 5.2 zas tak identicke nejsou. Dost balicku ma
prekvapive
novejsi verzi a nektere z nich i jinou sytaxi konfiguraku. Ale kompletni
prenos (downgrade) celeho balicku by to mozna mohl vyresit. Tedy vyresit
ke spokojenosti v pripade, ze jiny balicek (nedowngradovany) na tom
novem nejak podstatne nezavisi (to je muj osobni stesk na named - ted,
kdyz jsem se konecne naucil konfigurovat named.boot a spol, tak mi
to nejaky paranoik zmeni :-( ...nevim proc).

> Ano, budu si s tim dnes vecer (az vymizi redaktori) opet hrat. Ale znovu
> rikam, nastaveni sendmailu je identicke, item named, jsou stejne IP adresy
> i MAC adresy (tedy stejne sitovky), stroj je pichly na tom samem miste.
> Ten stary chodi, ten novy ne.
Budu vdecny za ziskane poznatky. Mozna bychom se meli presunou mimo
konferenci,
ale ten muj hloupocky netscape neumi odpovedet na adresu, na kterou
chci.
Porad mi tam cpe linux na linux.cz :-(

> ...ano, na to se dnes pokusim zamerit. Vydumpovat a vytraceovat toho co
> nejvic (byt me znalosti nejsou v tomto smeru nikterak rozsahle).
Staci jen zjistit, co funguje a co ne. Z toho uz mozna nekoho neco
napadne...

> Mmch. squid.conf ma ve standardni distribuci asi 30kB, pravda. Jenze, lze
> si povsimnouti, ze asi tak 90% z toho tvori komentare. Vlastni 'funkcni
> radky' nikterak preslozitele ani sahodlouhe nejsou.
Jiste, bohuzel ani s ty komentare mi prilis neobjasnily vyznam
nekterych polozek. No, mozna objasnili, ale stejne mi to nefunguje :-(

> Pominu-li prime anglicky psane manualy, obvykle primo u squidu (ci u
> distribuce Linuxu), pomerne dostacujici cesky navod poskytuje napr.
> Satrapuv "Linux-Internet server".
Diky, zkusim se zamerit na ty anglicke manualy. Dalsi knizku si just
kvuli squidu kupovat nebudu ;-)

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno