Nefunguje lastlog - SOLVED

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Únor 24 09:20:05 CET 1999

Leos Bitto wrote:
> : POtiz byla v tom, ze
> : jsem ssh kompiloval, ale na jinem stroji, protoze na tomto neni z bezp.
> : duvodu gcc.
>
> Tak tohle je primo citankova ukazka "security by obscurity". Zvyseni
> bezpecnosti se nekona, zvyseni problematicnosti spravovani vsak ano.

*** Hmm... tak s timhle bych si dovolil nesouhlasit. Vtip je v tom, ze
na tom stroji potrebuji provozovat dve DOS aplikace a ty jsou verejne
pristupne. Proto jsou tam ucty bez hesla. Autorizace probiha az v te DOS
aplikaci. Navic se spousti DOSemu atd... stroj tedy povazuji za
potencialne napadnutelny. Zamerem tedy je, mit na nem minimalni
instalaci systemu, tak aby pripadny hacker mel stizeny dalsi skodeni.
Krom toho v tom stroji je dost maly disk.

A i to slovni spojeni bych si vysvetloval trochu jinak.

> Aby tenhle mail byl i neco jineho nez rypnuti tak neco vysvetlim:
> Slackware je postaveno na libc5, vas pocitac na glibc, coz je novejsi
> varianta teto knihovny. No a ta pouziva jiny zpusob zapisu do wtmp.

No.. to uz mi taky doslo.... Akorat ten stroj co jsem to na nem
kompiloval byl nedavno kompletne rpeinstalovan, a jaksi jsem myslel, ze
tamejsi spravce presel na nove verze. Nestalo se.

Honza

--