Nefunguje lastlog - SOLVED

Čtvrtek Únor 25 16:14:12 CET 1999

On 23 Feb 1999, Leos Bitto wrote:

> Jan Havlicek (havlicek na vse.cz) wrote:
> : POtiz byla v tom, ze
> : jsem ssh kompiloval, ale na jinem stroji, protoze na tomto neni z bezp.
> : duvodu gcc.
>
> Tak tohle je primo citankova ukazka "security by obscurity". Zvyseni
> bezpecnosti se nekona, zvyseni problematicnosti spravovani vsak ano.

To je spis "security by inconvenience" :)
Otazka je, jake procento potencialnich utocniku absence kompilatoru
(coz v principu znamena, ze si musi pripadne binarky vyrobit jinde a
pretahnout) odradi.

Jen tak na okraj: stejne je mnohem pohodlnejsi psat exploity v Perlu :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"