APACHE na R.H. 51 - DOTAZ

Martin Kalenda mkalenda na email.cz
Středa Únor 24 20:01:51 CET 1999

Vazeni pratele,
po peclivem zvazeni jsem pristoupil k tomu ze se vas zeptam, zda--li
by nekdo vedel jak mi pomoci. /FAQ, HOWTO jsem prosel - bez vysledku.

  Mam APACHE 1.3.3 na RedHat Linux-u 5.1 a mam pocit ze apache
ignoruje obsah souboru access.conf. Nedari se mi totiz rozjet jiny
nez domovsky adresar. Pokud vytvorim ALIAS /TEST/ s v srm.conf ho
uvedu tak ho server najde, ale odepre pristup (403), nejsem schopen
nastavit Apache tak aby ukazal obsah jineho adresare nez domovskeho.
 Pokousel jsem se i umistit soubor .htaccess do rootu toho dokumentu.

popisu vam postup jak to delam, treba mi nekdo reknete co delam
spatne

1. Vytvorim adresar napr /home/test
2. dam prava vsem na vse 777 (melo by stacit 755)
3. v srm.conf nastavim alias /to funguje, protoze to nehlasi 404/
3. v access.conf nastavim jak location tak directory /vzorem mi je
puvodni soubor pro korenovy adresar/

4. restartuju apache ---- a vysledek ?? permission denied :-(
You don't have permission to access /test/ on this server.

tusim zradu v bode 3 nebot doplnenim znaku # pred prava pro hlavni
adresar , tj. DocumentRoot pak je jeho obsah neustale zobraovan.
pritom nejsou prava upravena souborem .htaccess danem adresari

omlouvam se pokud zde uz takovato debata probehla, ale nikde jsem
nenasel reseni. Nebo je problem jinde

          diky za kazdou radu Martin Kalenda

PS: necekam rady typu www.apache.org a pod tam je jen vyznam
konfiguracnich souboru a ten ja znam a po httpd -t je konfigurace ok