Linux + PHP + MySQL

Jan Vondrak honza na outline.cz
Středa Únor 24 20:35:24 CET 1999

Dobrý den ci vecer,
jeste jednou bych se chtel zeptat na spravnou konfiguraci PHP + MySQL. Asi
pred tydnem se to tady diskutovalo a nebyl jsem z odpovedi moc moudry. Mel
jsem nainstalovat source rpm php3. To jsem udelal, potom jsem mel zapsat
nejake radky do souboru php3.spec, jenze ouha, zadny takovy soubor jsem na
disku nenasel. Mam si ho tedy vytvorit sam? Potom musim zkompilovat php3 s
podporou apache a MySQL.

Prosim Vas tedy, nemohl byste mi nekdo poradit jak mam vse udelat? Byl bych
moc vdecny za nejaky podrobnejsi navod, protoze se Linuxu venuji asi zhruba
mesic a je toho na me moc najednou. Predem dekuji za vypomoc.

S pozdravem      Jan Vondrak