Nezvlada Linux, aplikace nebo neco jineho???

Petr Šnajdr Petr.Snajdr na seznam.cz
Středa Únor 24 19:44:40 CET 1999

On Wed, 24 Feb 1999, Milan Kerslager wrote:

> Zde pomijite prepoklad, ze o high-end systemy se stara stejne dobry
> admin (ja to alespon prepokladam, protoze jinak jsou to blazni).
> A tohle vsechno jsou podle me resitelne problemy. Videl jsem

Poradite tedy? Dekuji.

> hodne mailu, stranek i doporuceni tohoto razu napr. v linux-kernel. Mne
> se zda 2.0.x rada uz hodne dlouho opravdu rock-stable. Samozrejme

> Napriklad nepouzivat pocitace vubec ;-)
>
> PS: Jestli fandite jakemukoliv jinemu systemu, myslim, ze Vam nikdo

Nefandim v zasade zadnemu OS. jen nektere pouzivam radeji. Treba Linux ;-)
Potreboval bych vyresit jen problem a
ptam se zda-li to s Linuxem jde a jak a
nebo zda-li nekdo nema ideu s cim by to v pripade, ze to s Linuxem nejde slo.
Ciste prakticke duvody. Nic vic.

--
  S pozdravem
          Petr Snajdr