hladam SQL konferanciu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 25 00:16:52 CET 1999

Wed, Feb 24, 1999 ve 06:01:13PM +0100 Jozef KRSSAK napsal:
| Ahojte, nevie niekto o nejakej konferencii, ktora sa venuje SQL, pripadne
| odkaz na nejaku www, ktora by pomohla aj zaciatocnikovy v SQL
|   Vdaka              JozoK    :-)

no zkuste pgsql na gvid.cz (listserv na gvid.cz,subscribe pgsql)

je to sice primarne o PostgreSQL, ale podle me SQL neni tak daleko od
tohoto.

Pokud by ten prutok v te konferenci snad nejak vyrazne vzrostl (ehmehm), tak
z toho klidne udelam dve.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."