Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 25 03:02:20 CET 1999

Thu, Feb 25, 1999 ve 12:37:04AM +0000 Miroslav Dvorak napsal:
| Dobrý večer,
|
| mohu za sebe říci (a řekl bych hrdě), že patřím k deseti procentům a na
| svém počítači nemám mrňavý a měkký produkty. Docelamě to hřeje na srdci,
| rád jsem totiš výjimečným. (dosemu bootuje do rd-dosu)

Nijak jsem se vas nechtel dotknout. Ale napr. ja na svem pocitaci produkty
firmy Microsoft mit musim. Napr. aplikaci typu Delphi na Linuxu nepustim,
Word dokument si prectu a vytisknu jen s obtizemi. O rozjeti cestiny nebo
provozu aplikaci typu CorelDRAW ci AutoCAD pomlcme.

| Říkám si, že pokud někdo opravdu chce, tak cestinu, word processor,

Cestina (pry?) jde, alespon jsem to na nekolika strojich videl rozchozene.
Jenze to nebylo samocine po instalaci jako ve Win.

Word Processor - no zkousel jsem Applixware i Star Office, ale Wordu se to
proste nevyrovna. Na napsani jednostrankoveho dopisu (bych rekl) dokonce
predci i takove hegemony jako TeX.

| funkcni windozi aplikace(či jinou funkčí implementaci) , access control

no pod wine moc funkcni nejsou, pod wabi jsem dosud nevidel korektni cestinu
+ cesky tisk. o podpore 32-bitovych aplikaci opet radeji pomlcme.

| listy (kontrola přístupů?) mezi software pro linux zcela jistě najde.

O tom, co je to ACL uz pise Luf. Ale abych pravdu rekl, ACL je vec, ktera
napr. v mem pripade zcela rozmetava i koncepci Linuxoveho serveru. Uz takova
typicka vec, aby mi pres mars mohli vsichni uzivatele psat do vsech souboru
je netrivialne resitelna (a pritom v praxi casty problem).

Cili asi tak. Ja uznavam (a porad to rikam), ze Linux je nadherna hracka,
pro administratory dokonce uzitecny nastroj, ale kdyz na to prijde, ty
Windoze jsou porad potreba.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."