Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Daniel Smolik smolik na corpus.cz
Čtvrtek Únor 25 10:32:11 CET 1999

Milan Sorm wrote:

> Nijak jsem se vas nechtel dotknout. Ale napr. ja na svem pocitaci produkty
> firmy Microsoft mit musim. Napr. aplikaci typu Delphi na Linuxu nepustim,
> Word dokument si prectu a vytisknu jen s obtizemi. O rozjeti cestiny nebo
> provozu aplikaci typu CorelDRAW ci AutoCAD pomlcme.

> Cestina (pry?) jde, alespon jsem to na nekolika strojich videl rozchozene.
> Jenze to nebylo samocine po instalaci jako ve Win.
>
> Word Processor - no zkousel jsem Applixware i Star Office, ale Wordu se to
> proste nevyrovna. Na napsani jednostrankoveho dopisu (bych rekl) dokonce
Uznavam StarOffice je temer nepouzitelny, priserne pomaly je proste
"winowsoftejsi" ( no to je slovo) nez windows. Ale Applixware je o necem
jinem neni to jenom editor, ale ucelene prostredi
pro vyvoj a spravu dokumenu vyvoj firemnich aplikaci atp. Ale je pravda,
ze napr. cesky spellcheck je hudba budoucnosti.

                                Dan

--
Daniel Smolik
Corpus s.r.o.