Fwd: Re: Zas****y KDE (delsi)

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Čtvrtek Únor 25 05:24:57 CET 1999

Dne Pá, 19 únor 1999 jste napsal(a):

[...]

>no ale pridal neco do ty vasi valky GNOME a KDE sou pametozrouti,
>AfterStep uz o neco min pouzivam fvwm2 protoze kdybych si na 56megach
>pameti pusti KDE(ci GNOME) a SO5 tak si uvarim kafe nez mi to
>nabehne(nebo spis nez to na chvilku prestane swapowat) a taky proto, ze
>fvwm2 je jednoduchy a me se to libi(je to jen muj nazor ale stoji si za
>nim)

Pote co jsem stravil nekolik drahocennych vikendu dokonfigurovavanim ruznych
veci ve fvwm2 rucne mi pripada KDE (nebo podobna nadstavba) jako presne to co
potrebuji. V mem pripade mi 3400 Kc vlozenych do rozsireni RAM na 128 MB
umoznilo travit cas s Linuxem (KDE) a netravit ho naopak jenom
dokonfigurovavanim (rad mam veci podle sveho). KDE jede bez problemu (kdyz
nepocitam kmail ;-) )  I tak mam vetsinou 50-75 MB volnych.

To byl jenom priklad, kazdy potrebujeme jinou formu jednoduchosti ;-)