Fwd: Re: Zas****y KDE (delsi)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pátek Únor 26 12:20:39 CET 1999

Jindra Vavruska wrote:
> Pote co jsem stravil nekolik drahocennych vikendu dokonfigurovavanim ruznych
> veci ve fvwm2 rucne mi pripada KDE (nebo podobna nadstavba) jako presne to co
> potrebuji. V mem pripade mi 3400 Kc vlozenych do rozsireni RAM na 128 MB
> umoznilo travit cas s Linuxem (KDE) a netravit ho naopak jenom
> dokonfigurovavanim (rad mam veci podle sveho). KDE jede bez problemu (kdyz
> nepocitam kmail ;-) )  I tak mam vetsinou 50-75 MB volnych.
>
> To byl jenom priklad, kazdy potrebujeme jinou formu jednoduchosti ;-)

ja sme taky napsal ze KDE nepouzivam kvuli jeho narokum na pamet(i kdyz,
asi uz sem si na fvwm2 moc zvykl a nechce se mi prechzet na nic jineho
;o))))
ale prvada ej ze pote co jsem kdysi nainstaloval KDE a nechal sem is
vypis pameti po jeho spusteni tak mi to na 56megach ukazovalo 2M volne a
10M cache a 2M buffers
pokud vemu ze pri startu s fvwm2 mam cache o nejakcyh 20Mega vetsi(no
pohybuje se okolo 28M s KDE to bylo okolo 11M) tak myslim ze rozdil je
videt na prvni pohled
SO5 sezerou neco kolem 30M pameti pri pusteni coz z KDE mi dava nejakcyh
20M do swapu pokud nebude zadna cache, s fwvm2 na tom vychazim lip
pokud me nahodou napadne kouknout se na newsy priu rozepsanem dokumentu
(mohl bych to udelat v SO5 ale to bych je mel pak vsude roztahany) tak
si pustim netskejp a cekam dobrou minutu nez se na tom da pracovat(to
jsem udelal jednou, nyni uz je soucasne nikdy nepouzivam) s KDE jsem na
to cekal uz pri pusteni SO5

jinak GNOME je na tom podobne(taky jsem ho zkousel)

jsou to pekne WM ale pro cloveka ktery ma dost pameti nikolivek pro mne

takze jak rikas, "kazdy potrebuje neco jineho", ale musi na to taky mit
hardware
--

							= lenin =
proste lenin