SAMBA - velka a mala pismena

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 25 11:27:59 CET 1999

On 25 Feb 99, at 11:19, Oto Buchta wrote:

> jako mala a velka jako velka. Zkousel jsem ruzne laborovat s preserve case
> a case sensitiv, ale nejak mi to nepomahalo. Potrebuji totiz, abych, kdyz
> pristupuju na soubory, byl jezek.html jiny nez JezeK.html Diky moc za
> kazdou radu,

No pokud vim, tak preserve case spolu s case sensitive by pomoct
melo. Potiz je ale v tom, ze sama definice smb protokolu podle
microsoftu vylucuje rozlisovani velikosti pismen. Windows navic pri
otevirani souboru konvertuji vsechna pismena na velka a potom teprve
pozaduji od serveru aby soubor otevrel. Takze nejakych uspechuj
jemozne dosahnout jen pri komunikaci samba=samba.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
  bud vlastnimi schopnostmi,
  anebo hlouposti jinych.