SAMBA - velka a mala pismena

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pátek Únor 26 11:58:34 CET 1999

Oto Buchta wrote:
> Ahojte,
> prosim, potreboval bych, aby samba brala mala pismena v nazvech souboru jako
> mala a velka jako velka.
> Zkousel jsem ruzne laborovat s preserve case a case sensitiv, ale nejak mi to
> nepomahalo.
> Potrebuji totiz, abych, kdyz pristupuju na soubory, byl jezek.html jiny nez
> JezeK.html
> Diky moc za kazdou radu,

rada nebude
uvedom si z jakeho systemu je samba(nebo spis SMB)
SMB neni z linuxu ci unixu ale z windows a ty jaksi velky a maly
pismenka neroznezvanaj
to ze sis hral s preserve case zajisti pouze, ze soubor bude mit v nazvu
velka a mala pismenka tak, jak si je napsal, ale rozhodne ti nebude
delat rozdil mezi souborama jen kvuli velikosti pismenek
samba je pro windows + windows nerozlisujou velky a maly pismenka =>
samba taky nerozlisuje
mozna to bude rozlisovat pri pripojeni pres linux(neovereno) ale
rozhodne ne pri pripojeni pres windows
--

							= lenin =
proste lenin