Polemika o cestine (RE: Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...)

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Únor 25 11:30:27 CET 1999

On Thursday, February 25, 1999 10:57 AM, Milan Sorm
[SMTP:xsorm na informatics.muni.cz] wrote:

> jasne, jenze kolik lidi si pri instalaci neszvoli cestinu ? czdyt
> by byli
> blazni.

Jsou však i tací. Je to ale i obrácený problém. Jak vysvětlíte třeba
Japonci co znamená slovo Soubor v menu, kde on hledá File a podobně.
Uznávám s Japoncem jsem to přehnal ale taky jsem ho tady viděl a
telnet mu někdo musel pustit. Jednoduchost přepínání jazyka po třeba
i pracné instalaci se taky počítá.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137