SAMBA - velka a mala pismena

Martin Kavalec xkavm04 na sorry.vse.cz
Pátek Únor 26 16:42:06 CET 1999

Oto Buchta wrote:

> prosim, potreboval bych, aby samba brala mala pismena v nazvech souboru jako
> mala a velka jako velka.
> Zkousel jsem ruzne laborovat s preserve case a case sensitiv, ale nejak mi to
> nepomahalo.

Zkusil jsem to (case sensitive = yes, preserve case = yes) a funguje to.
(smbclient <-> samba).

> Potrebuji totiz, abych, kdyz pristupuju na soubory, byl jezek.html jiny nez
> JezeK.html

Což nemusí být jen otázka samby, ale i klienta. Myslím že WinDOSoví
klienti
to nebudou schopni rozlišit a ani nevím, jak ustojí fakt, že v adresáři
najdou
soubory jejichž názvy jsou pro ně ekvivalentní.

Nejsou ty soubory na straně serveru (samby) uloženy na vfat fs? Pak by
(bez
nějakých options pro mount) ani nešlo uložit jezek.html a JezeK.html do
jednoho
adresáře.
(Nepovažuji to za pravděpodobné, ale mám ze svého počítače nasdílené
nekteré věci
ležící na vfat... (pozůstatek z dob kdy windows byly shopny nabootovat)

Martin