Routovani mezi 2-mi eth ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Únor 25 18:17:51 CET 1999

> Pokud myslite, aby se videly oba segmenty navzajem, tak ano

> Na routeru pridejte nasledujici dve routovaci pravidla:
>
> route add -net 192.168.1.0 netmask 255.255.255.0 eth0
> route add -net 192.168.2.0 netmask 255.255.255.0 eth1

Ja daco pridam. Ak iba routovanie, t.j. aby sa vedel pripojit z pocitaca
na jednej strane na pocitac na druhej strane, tak to uz bolo povedane.
Linux musi vediet routovat. Cize mat podporu, dobre spravenu routovaciu
tabulku a tak.

Ale ak myslel win95 a ine winshity:
windowsy sa v sieti microsoft budu vidiet iba na jednom kabli.
mrkvosoftova siet a aj netbeui ide iba po kabli a za router sa nedostane.
tam sa dostane tcp/ip. takze zdielat disky sa bude dat. len pocitac nebude
viditelny. (network neighborhood, okolni pocitace).
tak aspon ja mam skusenosti. aj niekto vie viac, budem rad ked mi to
povie. pouzijem :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/