Routovani mezi 2-mi eth ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Únor 25 18:54:12 CET 1999

> Da sa to. Pozri BROWSING.txt v dokumentacii Samby. Tusim tam ide o to,
> ze treba zriadit WINS server. Blizsie v spominanom dokumente.

WINS ? No podla mna asi tazko :-)
WINS pokial viem je Windows Internet Name Services, cize ak to chapem
spravne tak je to vlastne DNS pre windowsy. Cize ak sa budem snazit najst
nejaky comp, on ma na nho odkaze. Resp. povie mi jeho adresu.

A kedze zvecsa maju vsade DNS, tak WINS sa nepouziva, len sa zafajkne v
nastaveni tcp/ip volba: DNS for Windows resolutions.

Takze spojenie s tym, ze budem vidiet na sieti nejaky comp asi nie je :-)
Skratka mi to vychadza tak, ze Bill sa za router nedostane :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/