Routovani mezi 2-mi eth ?

Čtvrtek Únor 25 19:21:04 CET 1999

Jan Satko (satko na quanto.uniag.sk) wrote:
: windowsy sa v sieti microsoft budu vidiet iba na jednom kabli.
: mrkvosoftova siet a aj netbeui ide iba po kabli a za router sa nedostane.
: tam sa dostane tcp/ip. takze zdielat disky sa bude dat. len pocitac nebude
: viditelny. (network neighborhood, okolni pocitace).
: tak aspon ja mam skusenosti. aj niekto vie viac, budem rad ked mi to
: povie. pouzijem :-)

Zrovna v te konfiguraci o ktere tu jde rec je to jednoduche. Nainstalujte
na ten Linux Sambu a udelajte z ni master browser (viz dokumentace). Pak
bude u sebe drzet seznamy pocitacu z obou siti...

Leos Bitto