Routovani mezi 2-mi eth ?

Ing. Tomas Drajsajtl tdr na digitus.cz
Pátek Únor 26 12:51:44 CET 1999

On 26 Feb 1999, Jan Satko wrote:
> Prosim vas. V sambe to je nmbd.
> Takze podla vas ked sa nahodi nmbd s podporou WINS, tak ostatne pocitace
> budu za jeho pomoci vidiet ostatne pocitace aj za routrom ?
>
> Lenze pokial ja viem debata bezi na temu ako spravit aby pocitace v celej
> siete videli vsetky okolne pocitace aj za routrom. Ziaden master browsers
> a omain browser. Ale normalny comp. A ja som sa veru s tym nestretol aby
> sa to dalo. A z toho co vravite sa mi to tak ani nejavi. Iba ak by to
> pracovalo tak, ze ked si nastavim WINS server, tak vzdy ked dam "okolni
> [...]
Jaky problem ? Rok jsem provozoval Sambu s WINS a trema sitovkama na
koleji. Az na svetle vyjimky byli vsichni na Wir95/NT. Stacilo u nich
dopsat do nastaveni "WINS" a "Brana" IP adresu sitovky serveru na ktere
viseli a kazdy videl kazdeho. Je to sice uz pul roku, co jsem to nepouzil,
ale na pozadani bych jeste snad nekde nasel kompletni konfiguraci.

                                                Ing. Tomas Drajsajtl
                                                   tdr na digitus.cz
                                                  admin of DIGITUS