Routovani mezi 2-mi eth ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Únor 26 07:47:40 CET 1999

> Ale ano, vy jste to asi nezkousel.

Veru. Neskusal.

> No ono je to neco vic, krome toho, ze to resolvuje jmena pocitacu to
> navic eviduje bezici stanice tak, ze se stanice pri startu registruje
> a pri korektnim ukonceni deregistruje.

Prosim vas. V sambe to je nmbd.
Takze podla vas ked sa nahodi nmbd s podporou WINS, tak ostatne pocitace
budu za jeho pomoci vidiet ostatne pocitace aj za routrom ?

> No TAK blbej zase neni. Ovsem chce to cist manualy, standardni
> nastaveni je urcene pro kancelarske site, pod kterymi si M$
> predstavuje site o jednom kabelu a tak peti pocitacich, pokud se
> jedna o neco narocnejsiho, tak se misto protokolu NetBeui doporucuje
> instalovat IPX po kterem chodi browsing fakt spolehlive. Potiz

Nuz u nas tych compov je urcite cez 200 :-)
A ked uz sme teda u IPX, ktore bezi spolahlivo, tak aj to ma problemy ist
az za router.

Lenze pokial ja viem debata bezi na temu ako spravit aby pocitace v celej
siete videli vsetky okolne pocitace aj za routrom. Ziaden master browsers
a omain browser. Ale normalny comp. A ja som sa veru s tym nestretol aby
sa to dalo. A z toho co vravite sa mi to tak ani nejavi. Iba ak by to
pracovalo tak, ze ked si nastavim WINS server, tak vzdy ked dam "okolni
pocitace" tam mi ukaze vsetky aj tie za routrom. A zeby to tak bolo ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/