(none)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Únor 26 09:46:15 CET 1999

marcus na fira.sk writes:

> Dobry den
>
> mam taku otazocku:
>
> trochu som sa hral s tcpdumpom a pozeral co to dokaze. Zaujali ma tam
> hlavne SYN cisla - a to preto, ze mi to nejak nesedelo.
>
> vysusal som pripojenie cez telnet z windowsu na server so spustenim
> tcpdumpom. Tam mi ale vypisoval SYN odpovede serveru asi taketo:
> 2496635745
>
> co je podla mna dost divne.
> Neviem ci je to v poriadku alebo nie, pretoze sa mi zda, ze tieto
> cisla by sa mali vzdy inkrementovat o nejakych 128,000 alebo 64,000.

Proc se vam to zda? Mate k tomu nejaky duvod?

> vystup z tcpdumpu ale hovori nieco ine. Cital, ze to ma tiez nieco
> spolocne z casom alebo tak nejak.
>
> nevie mi niekto prosim vysvetlit ako server na ktory sa chcem
> connectnut voli svoj SYN?

Vetsinou nahodne a to z bezpecnostnich duvodu.
Je to ovsem trochu slozitejsi, protoze se musi vyhnout zvoleni
takoveho cisla, ktere by jeste mohlo existovat v siti z predchozi
inkarnace spojeni, takze se do toho opravdu muze nejakym zpusobem cas
zapocitavat.

>     dakujem,
>
>         Marek Palansky

Mozna by byla vhodna cetba nektereho RFC.

Brno, Czech Republic