Problem s route a ipfwadm

Ludvik Vlcek noel na beta.cvnet.cz
Pátek Únor 26 10:47:35 CET 1999

Vlk# Zdravim.
Vlk# Mam PC s dvoma sietovymi kartami na ktorom skusam linux (2.0.33) ako
Vlk# firewall.
Vlk# ifcfg-eth0
Vlk# DEVICE=eth0
Vlk# IPADR=196.1.1.9
Vlk# NETMASK=255.255.255.0
Vlk# NETWORK=196.1.1.0
Vlk# BROADCAST=196.1.1.255
Vlk# ONBOOT=yes
Vlk#
Vlk# ifcfg-eth1
Vlk# DEVICE=eth1
Vlk# IPADR=195.146.158.227
Vlk# NETMASK=255.255.255.224
Vlk# NETWORK=195.146.158.224
Vlk# BROADCAST=195.146.158.255
Vlk# ONBOOT=yes
Vlk#
Vlk# Eth karty mi rozpozna korektne, pingnut sa z nich viem na ine PC.
Vlk# Problem je v tom, ze ked si dam vypisat obsah routovacej tabulky
Vlk# prikazom route vypise iba zahlavie routovacej tabulky a dalej sa nic
Vlk# nedeje. Ak ale zmenim NETWORK na 195.146.158.0 prikaz route funguje.
Vlk#
Vlk# Podobny problem mam aj z ipfwadm, kedy zadam predavacie pravidla, ale
Vlk# vypisat ich nevypise.
Vlk#
Vlk# To co popisujem vyssie mi vsetko fungovalo, az do doby kedy ma prestalo
Vlk# bavit vypisovat po kazdom restarte prikazy ipfwadm a dal som to vsetko
Vlk# do jedneho suboru, ktory som spustal z rc.local. Vsetko som potom vrati
Vlk# do povodneho stavu, ale chyba sa neodstranila.
Vlk#
Vlk# Vie mi niekto poradit v com moye byt problem ?
Vlk#
Vlk#
Vlk# 								Jan
Zkuste prikaz ROUTE s parametrem -n, muze byt problem v DNS a to
zaseknuti muze byt, ze ne spravne informace prave z DNS
--
L.V.
jezevec